Handelsbetingelser

 

 


Generelle oplysninger


Virksomhedens juridiske navn Seng og stol Elkærvej 81 9381 Sulstrd
CVR-nr.37344168
Adresse (fra CVR-registret), og - hvis I har flere adresser - adressen på det sted, hvor eventuelle klager skal sendes til)
Mailadresse Sengogstol@gmail.com
Telefonnummer 51263478

 

Betaling

Vi modtager betaling i form af; Dankort/VISA, . Bankoverførsel accepteres  Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Vi tager ikke kortgebyrer. mobil pay

Vi tager ikke kortgebyrer.
Vi tilbyder finansiering af dit køb via SparXpress. Fortryder du en aftale og har valgt SparXpress som finansiering, bortfalder denne aftale ligeledes.

Reservation af beløb

Betaler du med et betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 


Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

 

 

Vi tager ikke kortgebyrer.

vi tager mobil pay  Betaling med dankort
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 

 

Fragt

Gls pakke Sohp har vi har fast fragtpris på 55 pr. ordre under 100- Det vil altså sige at uanset vægt, vil du maks. skulle betale 55- i porto. Alle ordrer over 100 sendes fragtfrit i hele Danmark m/brofaste øer, levering med egne chauffører eller eksterne fragtmænd, er som standard til døren/fortov.

Dyner, puder og andre mindre genstande, leverer til GLS pakke shop Varer under 20kg, og under 120cm i længden, kan sendes  til pakkeshop. Du kan vælge at pakken må stilles ved hjemmelevering, vælges dette er det på dit eget ansvar. Der er også mulighed for gratis afhentning i vores butik i 9381 Sulsted . Større varer sendes med fragtmand. Vi bestræber os på at levere så hurtigt som muligt, men på grund af uforudsete hindringer, såsom str, sommerferie hos vores leverandører og andre ting, kan vi ikke garantere hurtig levering, men vi kontakter dig hurtigst muligt, hvis leveringstiden overstiger den leveringstid, der er angivet på produktet. 

Leveringstiden er 2-25 hverdag

 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.


 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købe

 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af køb
Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for:
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 


 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbag
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Sengogstol  Elkærvej 81 9381 Sulsted
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til Seng og Stol 
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af probleme

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadres
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

 
Personoplysningerne registreres hos  og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: (indsæt e-mailadresse).  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

 

 

Skabt med ♥ af DanDomain